zondag 2 september 2012

Essie na jaars collectie

We hebben het al gehad over de na jaars trends op het gebied van nagellak, de herfst collectie van Opi Die vanaf vandaag in de winkel ligt !!
Nu is een van onze andere favoriete nagellak merken aan de beurt; Essie !
het zijn 7 lakjes, ik vind het allemaal hele leuke kleuren vooral voor dit na jaar !



Ik heb drie swatches gemaakt

Van links naar rechts ; Tart deco, Cute as a button en Bordeaux.



 Tart deco
 Een zachte koraal kleur, hij dekt perfect in 2 laagjes !

Cute as a button
Een vele zuurstok roze kleur, ook deze dekt in twee laagjes.

Bordeaux
Een prachtige wijnrode kleur dit is een van mijn favoriete !

Van links naar rechts; Angora cardi en Smokin hot.

Angora cardi
Ik weet niet echt wat ik van deze kleur vind...
het is een beetje donker roze rood paars.
Hij dekt het best van alle kleuren.

Smokin' hot
Een donkere bruin grijze nagellak,
ik vind het een hele mooie kleur
maar de nagellak is helaas heel dun en dekt niet goed.

Van links naar rechts; Lilacism en Sew psyched

Lilacism
Dit vind ik echt een hele mooie kleur !
het is een lavendel kleur 
wel ik vind het eerder een kleur voor de lente
deze kleur dekt echt heel goed, vooral voor zo'n lichte kleur !

Sew psyched
 Een salie kleur !
je moet er van houden,
maar persoonlijk vind ik het erg mooi
dit is de enige met een lichte shimmer er door heen

Alle kleuren zijn in het echt iets lichter!
Ik ben heel tevreden over deze nagel lakjes, ik vind de kleuren allemaal erg mooi en ze dekken ook nog eens goed !
Wat ik ook altijd fijn vind aan Essie nagel lakjes is het kwastje, het is erg dik en schuin afgesneden
waardoor je met een keer strijken je hele nagel bedekt hebt !

je kan de nagel lakjes kopen in de Etos voor 9,95 en in nagel salons 
ook kun je ze bestellen op essie.com

Laat weten welke kleuren jullie het mooist vinden ! X Nikki & Julia & Sterre

2 opmerkingen:

  1. Toffe blog!
    vraagje; hebben jullie die essie's allemaal zelf gekocht? Pfoew, ben je ook mooi ff 70 euro kwijt hé!Of krijgen jullie ze binnen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankje !
      nee ik heb ze bij een abonnement op de ELLE gekregen :)

      Verwijderen